Rynek sprzedaży online charakteryzują ciągłe zmiany, które wynikają zarówno z postępu technologicznego, jak i rosnących oczekiwań klientów, stawiając przed biznesem e-commerce coraz to nowe wyzwania. Chyba nikt nie radzi sobie z nimi tak dobrze jak marka Eobuwie.pl, która doskonale integruje kanały sprzedaży online i offline. Najlepszym tego przykładem są sklepy stacjonarne tej sieci, które z powodzeniem zadowalają zarówno zwolenników zakupów online, jak i orędowników modelu tradycyjnego. Taka forma funkcjonowania platformy Eobuwie.pl przekłada się na maksymalne ułatwienie klientowi przejścia przez proces zakupowy oraz optymalizację user experience. Szybki wzrost marki w Polsce oraz na 16 zagranicznych rynkach dowodzi skuteczności obranego modelu biznesowego.
Innowacyjny model biznesowy nierozerwalnie wspierają sprawdzone technologie IT. Z nieskrywaną przyjemnością informujemy, że część z nich dostarczyła nasza firma. Początkiem roku zakończyliśmy realizację kompleksowego projektu polegającego na modernizacji sieci bezprzewodowej klienta. W ramach projektu dostarczyliśmy, zainstalowaliśmy i skonfigurowaliśmy infrastrukturę oraz oprogramowanie sieciowe.
Zaproponowane przez naszych ekspertów rozwiązanie gwarantuje bezawaryjność, wysoką wydajność jak również skalowalność platformy – tak ważną w przypadku biznesu prowadzonego on-line, który charakteryzuje sezonowość oraz zmienność. Obsługa logistyczna kilkudziesięciu tysięcy zamówień dziennie stanowi nie lada wyzwanie – bezawaryjna sieć Wi-Fi to gwarancja sprawnego procesu zakupowego, a co za tym idzie, również zadowolenia klientów.
Dziękujemy za możliwość wkładu w rozwój ambitnego i innowacyjnego projektu, jaki niewątpliwie stanowi platforma Eobuwie.pl!